Euskonews-en zure iritzien berri izan nahi dugu. Bidal itzazu!
Euskonews aldizkarian parte hartu nahi al duzu?
Arbaso Elkarteak Eusko Ikaskuntzari 2005eko Artetsu sarietako bat eman dio Euskonewseko Artisautza atalarengatik
On line komunikabide onenari Buber Saria 2003. Euskonews y Media
Astekari elektronikoari Merezimenduzko Saria
Egilea: Neus Sanmartí Puig
Argitaletxea: UPV/EHU, 2010
Orrialde kopurua: 150
ISBN: 978-84-9860-453-5
Ezaugarriak: 10 gako. Ikasteko ebaluatzen liburuak zorrotz heltzen dio
ebaluazioaren gaiari, irakaskuntzaren kalitatea hobetzeko asmoz
heldu ere. liburuaren egitura argia lagungarri gertatzen da ideia
bakoitza ulertzeko, alderdi teorikotik eta praktikotik azaltzen baita
eta, hartara, bi gauza lortzen baitira aldi berean: gaiari buruz aurrez
dakiguna finkatzea, eta dakigun horri eduki berriak gehitzea, eskolan
parte hartzeko gaitasun profesionala indartzeko balio dutenak,
onarturik «berez, irakastea, ikastea eta ebaluatzea banandu ezin diren
hiru prozesu» direla.
Azaltzen diren gakoek honelako galderei erantzuten laguntzen
dute:
- Zergatik pentsatu ebaluazioaren helburu nagusia ikaskuntzaren
emaitzak erakustea dela, eta ez ebaluazioa ikaskuntza
bultzatzen duen eta kalitate handiagokoa izan dadin laguntzen
duen jarduera dela?
- Zergatik transmititu ikasleei akatsak «zerbait txarra» direla,
ezkutatu beharreko zerbait, eta ez transmititu ikastea akatsok
gainditzea dela eta, beraz, ona dela akatsak adieraztea?
- Zergatik sinetsi erantzun itxiko galderak dituzten probek
informazio objektiboagoa ematen digutela ikasleen
ikaskuntzaz, erantzun irekiko galderak dituztenek baino?
- Zergatik ez pentsatu kanpo-ebaluazioko probak tresna onak
izan daitezkeela ikasgelako gure lana bideratzeko, eta pentsatu
baliagarritasunik batere ez duten kontrol-tresnak besterik ez
direla?...