La joven pintora de Anglet que reside en Paris, donde tiene su estudio, nos sorprende con trabajos que muestran su gusto por el uso de materiales adecuados pese a lo modesto. En una época de mayores ajustes económicos y presupuestarios, los pintores previsores sacan el máximo partido a materiales aparentemente humildes. Pero cuando el concepto previsto se ve reflejado, no lo son tanto. Y por lo que veo, Mary-Ann lo consigue.
Logra calidades orgánicas adheridas a paredes (como verrugas de roble), o aires de ensoñación paisajística. Y los trabajos con telas como patchwork.
Sí , Mary-Ann Beall hace que los materiales más tradicionales, incluidos los artesanos, no parezcan tan modestos.
Ramuntcho Robles Quevedo
Anglet-eko margolari gazte honek Parisen bizi eta lan egiten duenak harritzen gaitu, xumeak izanik egokiak diren materialak erabiltzea gustuko duela erakusten baitigu. Ekonomiak eta aurrekontuak estutzen diren garai hauetan margolari ernaienak itxuraz apalak diren materialei probetxu ateratzen diete. Baina aurrez ikusitako kontzeptua irudikatuta gertatzen denean ez dira hain apalak. Eta ikusten dudanez, Mary-Annek guztiz lortzen du.
Kalitate organikoak lortzen ditu hormetan erantsita (haritzen arakaitzen modukoak) edota ametsezko-paisaiak. Hala nola ohial-lanak patchwork eran.
Bai,Mary-Ann Beallek ohizko materialak, artisau-materialak barne, hain xumeak ez izatea lortzen du.
Itzulpena: Ane Hormaza Quevedo
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